Är det någon som vet vad detta är för ROM? ROM version 2.20.401.2 ...som finns på http://www.htc.com/europe/SupportViewNews.aspx?dl_id=725&news_id=307 Det kom en RSS-feed på detta för en liten stund sen men publiceringsdatum är 27 oktober.
https://swedroid.se/norrman-far-htc-magic-uppdatering Ni som vill roota bör förresten akta er för denna då den innehåller en ny SPL.
Det jag märkte i min lur var att den numera är helt på svenska. T.ex. heter market numera Butiken etc. Även alla menyer och kommandon äntligen på svenska :-) Gutt!!!
Ge mig Sense sen kan det få vara 1.5, 1.6 eller 2.0, det skiter jag i. men ge mig SENSE. Jag begriper inte riktigt hur HTC tänker, dom är ju relativt små på svenska marknaden som bör vara en av dom mobiltätaste i världen(har säkert fel), min Magic är min första och sista HTC. Aldrig vart med om sämre support, tacka vet jag SE. Hade dom gett mig SENSE hade jag ju utan problem stannat....men dom e ju segare än sirap.
Kan inte detta vara en uppdatering som "förbereder" för 2.0. Hero har ju fått minst 1 uppdatering mer än Magic sedan tidigare? Ska lägga in denna om en stund. Väntar otåligt på 2.0 precis som alla andra, gärna med Sense på köpet. Verkar ju inte som att de som har en Galaxy får sina uppdateringar mkt snabbare heller, om nu det är någon tröst.
Uppdaten funkar bra, felet i kontaktlistan e fixad o svenska i menyerna. Saknas bara Sense så e jag nöjd....2.0 får komma näre kommer.
Efter denna update känns 2.0 överflödig. Vad är det som är bra med den? Varför vill alla ha en butik med apps som kostar pengar?
Fantastiskt skönt med svenska i luren. Har även betydligt bättre HSDPA täckning av någon anledning. Luren känns även märkbart snabbare. Tyvärr blev jag av med Digital Clock Widget (made by maize) och den finns inte längre att få tag på i Market.
ja men man kunde ju inte skriva tex kora och den stavade automatiskt till köra förut. kan iallafall inte jag på min.
God morgon alla Magic Lovers! Fråga - har en "TRE" köpt Magic och är sugen på nya officiella 2.73.405.5 ROM:en men får "Tyvärr är denna mjukvara inte lämplig för din produkt." när jag matar in mitt SN på htc.com. Vad göra? Ge upp? Om jag laddar ROM:en från en "alternativ" källa, kommer den gå att installera? Tack!
BagisBerra// Låter som att du försöker ladda ner ROMen för Hero, kolla supportsidan för magic istället.