Om du vil vite litt skillnader mellom de ulike AOSP romene så har jeg testa fler nå.
CyanogenMod har nesten daglige "nightly" oppdateringer, og mange har opplevd ustabilitet med de seneste av de. Nightly 24/3 var stabilt for meg, men de etter opplevde jeg som litt mer ustabile i form av "lag" spesielt. Andre rapporterer om andre småbugs.
SuperXE er veldig smooth og snabt og uten de store bugsene. Men om man kommer fra TouchWiz så kommer man til å savne mange funksjoner. Det har med andre ord bare det aller nødvendigste av funksjoner.
ParanoidAndroid 3+ er et roligt rom som man kan endre utseende til tablet mode i ulike varianter. For meg viste det alltid svakt signal, men det var visst bare en bug med signal-ikonet og påvirka ikke selve signalet.
Et bra rom, men jeg savner litt funksjoner.
LiquidSmooth (V2-stable, ikke rc2) er det perfekte rom for meg. Det har masse med funksjoner samtidig som det er snabt og smooth.
Om man vil ha SmartStay funksjonen fra TouchWiz kan man laste den ned i PlayStore.
Personlig savner jeg ingenting med dette romet, og kommer nok til å holde meg til det primært.
Ellers så må jeg si at med rXtreme så fikk jeg problemer med WiFi som falt ut hele tiden. Fler andre opplevde også den bug'en.
Last edited: 1 april 2013