Ny smartfån

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av jebediah, 26 maj 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. jebediah

jebediah Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    29

MINA ENHETER

Efter en total brickning utav min Legend så måste jag nu skaffa en ny. Saken är bara den att jag har noll koll på Android :) Gillade HTC sense skarpt, men då är det den första och enda Android telefon jag hållit i.

Vet inte riktigt vad man ska dra budgetgränsen. 3000-4000 kanske. Vet inte om det går att roota alla telefoner, men det är iaf ett krav då jag använder många appar som kräver root.

2. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Bästa root-telefonen är väl nexus S tror jag :) Finns väldigt många romar till den i alla fall :P

3. jebediah

jebediah Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    29

MINA ENHETER

Mjo Nexus S är någon jag har sneglat på men jag gillar inte designen. Även Galaxy S är något som lockar men den verkar ha lätt för att få en spräckt ruta :P
    Vet inte varför men själv har jag blivit kär i HTC. Ser att du har en Desire HD. Är du nöjd med den?

4. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

jo då jag är helt nöjd med den :) dock så börjar jag känna på senare dagar att den är lite för stor när jag sms:ar men det är inge farligt :)
    Vissa klagar på att HD:n laggar dock så har jag inte märkt något min flyter på lika bra som SE ARC.
    Messar du mycket och vill helst inte behöva använda båda händerna så skulle jag nog rekomendera incredible S :P om nu inte det är sensation som lockar dig :) dom ska ju skippa låst bootloader så tror det kan komma en del till den också :)

5. mcnuggz

mcnuggz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

jag har en rootad lg o2x till salu om du är sugen :O

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.