Ny telefon

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Peter Parker, 25 apr 2022.

1. Peter Parker

Peter Parker Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Hej! Min Huawei P20Pro sjunger på sista versen. Nåt fel i ladduttaget och autoroteringen funkar inte alltid. Kanske dags för en ny telefon. Rekommendationer? Kan tänka mig max600 med abbonnemang. Har halebop just nu och vill gärna behålla mitt nummer. Använder YT ganska mycket./PP

2. Johnh3

Johnh3 Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    5 249
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Motorola Edge 50 Neo.

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Motorola Edge 50 Neo.
    Telefon 2:
    Google Pixel 9 Pro.
    Platta:
    iPad
  3. iterva

iterva -_- Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    2 938

MINA ENHETER

Vad har du för krav på en telefon? Att den inte får kosta mer än 600/mån med abbonemang hjälper ju inte nämnvärt för att ge förslag.
    Om det enda kravet är att du ska kunna använda Youtube så kan du ju mer eller mindre köpa vilken telefon som helst för en struntsumma. Har du några andra önskemål? Ex storlek brukar ju vara en viktigt sak för många. Även kamerorna? Vissa vägrar ju LCD skärm medans andra kräver amoled. Ja det finns en del att fundera över. :)

Men om du bara söker en schyst telefon så håller jag med ovanstående, Xiaomi 12 verkar ju vettig på många punkter.

Du är ju inte tvungen att stanna på Halebop bara för att du vill ha kvar numret. När du går in och beställer på en annan operatörs hemsida så väljer du att du vill behålla nummer/har befintligt och följer instruktionerna så kommer ditt nummer flyttas över till den nya operatören.

Ville bara förtydliga då jag tolkade ditt inlägg som att du tror att du är tvungen att stanna på Halebop bara för att behålla numret.
    Nummerflytt - så tar du med ditt nummer vid byte av operatör

Last edited: 25 apr 2022
    jnsson och Kristy gillar detta.
  4. Peter Parker

Peter Parker Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

En bra kamera och hyfsad storlek på skärmen (ser ju så dåligt:-)) är nog det viktigaste! Och naturligtvis kan jag byta operatör.

5. Johnh3

Johnh3 Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    5 249
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Motorola Edge 50 Neo.

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon: