Nya Facebookuppdateringen

Discussion in 'Applikationer' started by guuhhh, May 1, 2012.

1. guuhhh

guuhhh Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Någon mer än jag som får frispel på den nya uppdateringen för Facebook för Android som kom för någon vecka sedan? Den är seeeeg, kopplar ur sig i tid och otid, nästan omöjligt att klicka på nyheterna, då laddar den och laddar men det händer inget, bara jag som har otur med den eller? Har Samsung Galaxy S ll, men inte Android 4.0 än, köpe min i november har inte uppdaterat den sedan dess, Androidsystemet alltså. Någon som har tips och råd kring detta? Jag provade att avinstallera och installera den igen, var bara en marginell förbättring tyvärr.

2. Bjarne

Bjarne Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Det har nog ingenting med ditt Androidsystem att göra. Fb-appen blir bara sämre och sämre. Tar evigheter att ladda.

Skickat från min GT-S5660 via Tapatalk 2

3. toxic76

toxic76 Adult Droid Medlem

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Honor 10

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Honor 10
    Telefon 2:
    Honor 8 lite
    Telefon 3:
    Huawei Nexus 6p
    Platta:
    Lenovo tab2
    FB appen fungerar hur bra som helst på min samsung galaxy SII
    både före och efter uppdatering.. Jag kör dock med android 4.0 på min lur
    Jag märkte även jätte stor skillnad på min gamla wildfire s efter uppdateringen av fb appen så laddar allting jätte snabbt och jag fick
    till och med notifikationer att fungera.. Det fungerar dock ej på min samsung men att det funkade på wildfire är ett tecken på att det kanske är på väg att börja fungera :)

4. Bjarne

Bjarne Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

När det gäller aviseringarna så verkar det mest fungera enligt någon form av slumpgenerator, för vissa fungerar det och inte för andra.

Jag har testat med ICS och ett otal andra ROMar, men det har inte spelat någon roll, det laddar väldigt segt och några aviseringar får jag inte. :(

5. neddie

neddie Android Medlem

MINA ENHETER

senaste fb-updaten segade inte bara ihop hela appen utan man kastade ut nån jävla messenger och kamera-app med som är något så inåt helvete irriterande. man kan förvisso gömma dom ur appdrawern men iaf. dåligt! ;)

6. Blabert

Blabert Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Senaste uppdateringen funkade bättre förutom att appen käkade 10% av mitt batteri på två timmar.. Ingen synk.. Den åkte ut kan jag säga, kör friendcaster istället. GN med 4.04.

Sär skrivet med SwiftKey 3 och Tapatalk 2

7. baxee

baxee Bannlyst Bannlyst

MINA ENHETER

Ska nog testa friendcaster jag också, fb appen drog 15% för mig på ca 2 timmar också, och då låg det bara i bakgrunden.

8. crapmind

crapmind Teen Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23plus

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23plus
    Telefon 2:
    Galaxy Watch 4 44mm
    Telefon 3:
    LG Tone Free ftp9w in-ears
    Platta:
    Acer Spin 513 (MT1380)
    Platta 2:
    Trådlös laddare Duo ep 527533
    Tycker Fb appen funkar väldigt bra nu, mycket bättre än Friendcaster, för den är segare än kola. Samt att den aldrig har visat många av mina kompisars foton, även sådana man inte är vän med. För det gör fb appen iallafall..

9. Aemo

Aemo Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

FB appen funkar sådär på min hox (ics 4.03 tror jag). Udda laddtider o slumpartadede notifikationer.

10. markuz85

markuz85 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

När någon skriver i min tidslinje och jag trycker på den notifikationen för att svara på inlägget händer inte ett skit när jag vill skicka mitt svar. Måste gå in manuellt på min tidslinje och svara.

11. Hagel

Hagel Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Har märkt att när jag exempelvis skall ansluta en app till mitt facebook-konto så kommer sidan upp där man ska godkänna behörigheter etc, fast den är på finska...