Nya Låtar Vad Tycker ni?

Diskussion i 'Off Topic' startad av Paralyze, 17 dec 2012.

1. Paralyze

Paralyze Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Dan-J - A Lonley World (Airsun Remix)

Mario Lopez - Angel Eyes (Airsun Demo Part Two)

Tacksam för tips & ideer vad som kan förbättras osv? :)

Har också en tanke att starta en Musik Grupp. Där Individer samlas tillsammans och har samma drivna intresse att producera musik som mig. Vårat Registrerade namn kommer att bli Group Allstars Producers Vi har ett skivbolag som finns på kanten och svajar om vi vill något seröst med detta.
    Ja vi kommer tjäna på detta, och vi har tillgång till två studios, en i norge, och en i Sverige. Vilket är ganska grymt.

Vårat Skivbolag heter Dancegeneration Records och är bosatt i Norge. Personen som äger bolaget är en kille som äger Norges största Radio, och han startade skivbolaget med mig. Jag sitter som en kille som har hand om alla Producenter, DJs, osv.

Låter detta intressant? Kontakta mig, så snackar vi närmare om detta.

Last edited: 18 dec 2012
  2. OliverG

OliverG Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    125

MINA ENHETER

Alright, här kommer lite konstruktiv kritik då. Har endast lyssnat på den första låten än så länge.
    Introt (första 30 sec) känns ur takt på något sätt. Kan inte riktigt sätta fingret på vad.
    Efter övergångarna så känns det som en helt annan låt. Jag anser att det borde finnas en röd tråd av något slag som gör att det känns som en låt, eller iaf att övergångarna är lite mer utdragna och tar med sig något från föregående stycke.

För övrigt så rensade jag upp lite i tråden.

3. Paralyze

Paralyze Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Bugar och bockar för din kritik.
    Det är själva Accapellan osv som är lite mer urtakt faktiskt. Och den är ganska svår och få i takt då den redan har gjorts från originalet.
    Men jag ska göra ett nytt först :)

Tack för du rensade tråden.

Ny Version på G upp.