Någon som har en id'e om varför man inte får uppdateringen av market. Tjejen fick på sin Desire för länge sen, men jag har fortfarande inte fått den till min DHD. Har för mig jag läst att det kan bero på att googlekontot inte är riktigt rätt om det är gammalt, och att man måste göra någon inställning i det själv, och mitt konto har hängt med sen gmail var beta, så det är riktigt gammalt. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Var glad att du inte har fått det nya market. rena skiten. står att man har för lite minne fast man har jätte mycket och del laggar sönder. till och med på samsung galaxy s2
Ja, jag måste nog hålla med ovanstående skribent, var glad att du inte fått nya market. Förutom att det är opraktiskt (smaksak), så är det segt och man kommer bara åt att uppdatera sina appar lite då och då. Mitt Google konto är flera år gammalt (stängd beta) som jag använder på min DHD, på Galaxy S som jag också använder är mitt Google konto bara 1-2 månader, men fått nya market på båda (fick nya market innan jag bytte Rom). Olika operatörer på abonnemanget. Frugan har också en DHD, men har inte fått nya market, hennes Google konto är ett par år.
Håller med om att nya Market inte håller måttet, känns som en alpha-version. Kan man byta tillbaka till gamla Market?
Det verkar som just DHD är extra seg på att få uppdateringen... Suger ju. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Nja, jag är glad att jag slipper den! Jag tycker det är mycket bättre att dom som vill ha den laddar ner den än att tvinga på oss andra den skiten!
Ok, då kanske man bara ska sitta nöjd och vara glad att man inte fått den. Precis ett så gammalt konto (closed beta) som jag också har, men då är det inte det i alla fall. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Hur? det är ju omöjligt nu, det går att nedgradera det med lite möda, men den uppdaterar direkt igen, jv skit.
Men den senaste 3.3.11 är ganska ok ändå, inte så über seg som dom tidigare versionerna. Ps. kör man original firmware så uppdaterar den inte market utan ligger kvar på den gamla. HTC verkar gjort något som gör att man slipper den nya