Nya Teliakunder med problem

Diskussion i 'Allmänt' startad av AndreasM, 19 jan 2012.

1. AndreasM

AndreasM Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hejsan,

Telia har haft problem med en del användare som skaffat sig nya nummer med surf på.
    Alla användare hade alla deras tjänster förutom just surf. Tänkte bara nämna att jag fått kontakt ,efter ca ~25-30 samtal idag, med en av deras chefer. Kommentaren löd som följande på problemet: "Vi har haft databasproblem med våra användare men arbetar nu konstant på att alla användare skall få tillgång till surf."

Hipp som haver så tog det cirka 1 timme för att jag då skulle få det aktiverat. Nåja, deras support är gratis.

Har du fortfarande problem så är det bara att vänta och hålla tummarna. Dessa problem riktar sig nästan bara in på HTC-användare.

fsahl gillar detta.
  2. fsahl

fsahl Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Då är jag inte ensam då...vart helt tokig när de inte funka på min nya sensation xe...funkar inte än kan ju tilläggas

3. fsahl

fsahl Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Men för fan det funkar ju inte än och telias support säger att det inte är något känt fel. Snackade med captain obvious på deras support som ville göra det jag gjort säkert 20ggr redan... Uppdatera inställningar jadajada... Iq badboll på deras support