nybörjar frågor om galaxy 10.1

Diskussion i 'Samsung' startad av brodiniozo, 30 jun 2011.

1. brodiniozo

brodiniozo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    34

MINA ENHETER

Hello android lovers!

Tänkte köpa mig en 10.1a så snart jag hittar en i butik!

jag är lite halv nybörjare om jag ska jämföra mig med er på forumet. Men annars en lite över standard användare. tänkte bara få det sagt så jag inte får massa avancerade svar hehe. Har lite frågor!

Kommer man kunna ladda hem program som launcher pro, go launcher osv? Eller finns det speciella 'home' program som jag kallar det, för tablets?

Jag vet att det är ett väldigt begränsat antal 'tablet' anpassade appar ute, men finns fortfarande 'vanliga' market kvar?
    Och isf, hur fungerar dom appsen på tableten?

Jag har hagt en sgs och har nu nya sgs2 och är super nöjd. Kan jag förvänta mig att plattan flyter på minst lika bra som min telefon? Då skulle jag vara nöjd.
    Har läst oändligt med recensioner och tycker att det är lite svårt att veta vad man ska tro. men hur tror ni den står sig mot sgs2 i att bara surfa och streama osv? Kanske jätte dumt att jämföra en tablet med en telefon, men jag frågor ju proffsen för jag själv inte kan :-)

Kommer inte på nå mer just nu, men har säkert mer funderingar senare, om ni orkar med mig!

Tack på förhand, toppen forum!