Nytt bt headset

Diskussion i 'Allmänt' startad av Davos, 30 september 2011.

1. Davos

Davos Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

2. Mr*Gibson

Mr*Gibson Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Har haft sett det också, och den kan vara intressant även för mig. Det finns ju andra alternativ:
    Sony Ericsson E HBH-IS800 och
    Plantronics Backupbeat 903+ (eller någon av dess varinater).

Har redan sedan tidigare Sony Ericsson MW600, den har ju rekommendarats otaliga gånger, jag gillar dock den inte alls. Man har ju trots allt trådar som är i vägen och kontrollerna på den är ju värdelösa IMO. Jag har även Jabra BT3030, kontrollerna är bättre men även här är det ju trådar. Just nu använder jag Jabra BT3030.

Jabran som du länkade till har enligt några reviews jag läst endast levererat ca 3 timmars musik, vilket kanske är i klenaste laget, medans Plantronicsen som jag länkade till har enligt några reviews haft kring 6 timmars musik.

Det väger nog över till Plantronics för mig då jag redan har ett Plantronics Voyager Pro Plus och det sitter riktigt skönt och har helt OK ljud, även för musik.
    Jag lyssnar dock inte så mycket på musik utan mest podcasts så ljudkvalitet är inte jätteviktigt för mig.

EDIT: Det finns en review på Youtube angående den du länkade till om du inte sett den.

3. calm

calm Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Har ni några fler tips på BT-headset?
    Behöver ett som är ok att sporta med, det i första inlägget ser OK ut, men blev lite tveksam efter youtube-recensionen.