1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  3. Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis

Säljes: obd enet cable ethernet to obd2 E-sys Cable E-SYS rj45 enet to OBD2 f Series Connector

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av R3b0rn, 28 apr 2025 kl 20:24.

1. R3b0rn

R3b0rn Impartial Droid Moderator

Mottagna gillanden:
    6 733
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Apple iPhone 16 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Apple iPhone 16 Pro Max
    519Gd4KoAfL._AC_SL1500_.jpg
    Ethernet ENET RJ45 OBD OBDII OBD2 gränssnittskodning f-serien kabel
    Ethernet till OBD-II-kabel som används för kodning, programmering och diagnostik via E-SYS, INPA och ISTAHidden ENET data cFör B-M-W dold ENET datakabel, F-serien programmeringskabel, stöder BMW F-serien: 1-serie, 2-serie 3-serie, 4-serie, 5-serie, 6-serie, 7-serien, X-serien kabelanslutna RJ45-kontakterEthernet-användare de internationella topp super-sex produktionslinjerna, skärmningsstörningar, signalöverföringsintensitet, riktigt ren koppartråd, grön insprutning, inte jämförbar med andra linjerEnkel modulprogrammering eller moduler som gömmer ENET datalinje för B-M-W-serienHög kvalitet skärmad tråd. borste dold exklusiv programmeringslinje

Använde denna för en remote session för att låsa upp en massa kartor på min föredetta BMW 3GT 2015.

105kr så slänger jag in den i en Blå Påse S hem till dig.