Obrukbar telefon

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Gojz, 9 mar 2011.

1. Gojz

Gojz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    31

MINA ENHETER

Jag har något jävla program, Kalenderlagring, (process com.android.provides.calander) som har satt igång och loopa, kommer inte ens in i menyerna. Går inte och göra någonting. tror det har med calender pad att göra.

NÅGON som haft detta fenomen?.

2. Lampan

Lampan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Samma program fick tuppjuck nu i morse då jag startade telefonen. Det var ett tiotal force close och nya försök att starta det i bakgrunden... Hemskärmarna i Laubcher Pro låste sig och telefonen vibrerade så jag trodde den skulle falla i bitar. Och så, plötsligt så gick allt till sig och nu rullar det som vanligt.

Och jag undrar också, vad är det för program? Kalenderlagring? Jag har bara vanliga kalendern. Är det den som spökar?

3. Lampan

Lampan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Nu gick jag in i inställningar/program och rensade cachen på just kalenderlagring och plötsligt går kalendern att starta utan framtvingad stängning. Har även slagit av all synk med Google tills vidare.

Alla data är från kalendern är så klart borta men bör väl komma tillbaks då synken mot Google (vilken jag tror är problemet) funkar igen.

Testar vidare.

Har nu slagit på synk för kontakter o gmail och kalendern funkar fortfarande.

Testar vidare.

Last edited: 9 mar 2011
  4. Gojz

Gojz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    31

MINA ENHETER

Jag blåste hela luren, mymycket bättre drag i den nu. Inga problem hlr.
    Vetefan om jag vågar lägga in Calender appen igen

5. Lampan

Lampan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Märkligt nog så funkar allt nu igen. Jag slog på funktion efter funktion och allt rullar nu som det ska. Kanske var det bara ngt fel hos Google med synkning...