Fråga: Öppna SD-kortet när telefonen är av.

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av xMarson, 28 apr 2012.

1. xMarson

xMarson Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Tjena gubbar! (Jag har inte varit aktiv här på forumet på mycket länge, men nu efter att ha ägt min HOX ett tag så är det dags att roota med mera.)

Igår när jag satt och pillade med lite root, roms and tweaks så lyckades jag på något sätt komma åt SD-kortet när telefonen var emellan [avstängning] & [Boot Menu]. USB-kabeeln var givetvis i men den stannade på "lagringsstadiet" tills det att jag var färdig och stängde fönstret in Win7 och bootade sedan upp.

Har googlat lite på detta men inte hittat ett konkret sätt att få detta att uppstå igen. Det kändes ju riktigt smidigt måste jag säga.

Någon som vet mer om detta?

sweanisse gillar detta.
  2. Merley

Merley Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Pardon my ignorance, men vad är the benefits med detta? :P Or is it a flaw? :s

3. sweanisse

sweanisse Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    37
    Operatör:
    chilimobil
    Telefon:
    Xiaomi Poco X4 Pro 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    chilimobil
    Telefon:
    Xiaomi Poco X4 Pro 5G
    Denna informationen är viktig för xda developers för att rom manger kommer att fungera bättre och mycket annat som jag inte har exakt koll på skriv ner exakt vilken rom du använder och vilka tweaks du håll på med när detta funkade ju mer info desstu bättre för alla One x användare som kör med rootad mobil

Last edited: 28 apr 2012
  4. xMarson

xMarson Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

känner väl att eftersom det inte går att komma USB Mount i recovery så kanske detta kan vara en lösning för att få det att fungera.

Skicka ett litet PM på XDA till några så får vi se om dom kan koppla ihop processen till någonting produktivt.