Skänkes: ÖVERLÅTELSE utav 3 Surf Max, 12 månader kvar!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Rickwidd, 22 jun 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Rickwidd

Rickwidd Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej alla forum användare,

Jag skulle nu vilja ÖVERLÅTA mitt "3 Surf Max, 24 månader" som går ut den: 2012-08-31

Grejen är dock som NI ser att det ENDAST är 12 månader kvar på det eftersom jag kommer betala fram till den sista Augusti. Överlåtelsen kommer asså ske ifrån 1 Sept - 10.

Så om ni INTE har några betalnings anm el skulder utan en väl ordnad ekonomi så får ni mer än gärna ta över mitt abonnemang.

Det är utav 2 väldigt enkla och naturliga faktorer jag gör detta:

1) Jag har redan ett total abonnemang som jag betalar 699 kr för varje månad där all datatrafik ingår.

2) Jag har precis blivit utförsäkrad ifrån Försäkringskassan och lever nu på soc. Och som alla vet vid det här laget, tanke på vad som har skrivits i media ang oss som blir utförsäkrade och får leva på soc. Vi har inga pengar, vi har det förbannat tufft rent ekonomiskt ska ni veta. Så jag gör allt jag bara kan för att minimera mina kostnader på alla sätt och vis och för att slippa få en massa utgifter i onödan. Ja, Ni förstår säkert?

Så jag söker nu med ljus och lykta över vårt avlånga land och vädjar till en person med ett stort varmt och gott hjärta som är villig att ta över mitt abonnemang till den 1 Sept. :)

Jag ser fram emot många vettiga, seriösa, trevliga och vänliga svar ifrån er ödmjuka medmänniskor därute i cyberspace som har full förståelse för min lite jobbiga situation just nu. Jag behöver verkligen all hjälp jag kan få.

Stort TACK på förhand. :)

Med vänliga sommar hälsningar,

Rickard

Ps. Givetvis finns det både mail/msn och mobil nr för de som är genuint och seriöst intresserade. Ds.

Last edited: 22 jun 2011
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.