Official update

Diskussion i 'Galaxy S' startad av hussseein, 4 aug 2010.

1. hussseein

hussseein Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    34

MINA ENHETER

någon som hört något, vet något ? Har samsung en sagt att de kommer update på 2.1 ? eller lurar vi oss själva ? ska vi behöva stå ut i 2 månader med detta lag ? hur ser det ut egentligen? hoppas på goda nyheter godnatt :)

2. guvvan

guvvan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

hoppas det kommer snart! Ska hämta min lur imorrn, hoppas jag slipper dessa lagg som folk pratar om, men verkar ju lösa sig med inofficiella updates, men då ryker väl garantin :(

3. arono

arono Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Absolut inget tvivel att 2.2 kommer efter som betan redan läckt ut. Förövrigt tycker jag du ska köpa telefonen nu om du gillar den som den är, anta inte att saker och ting blir fixat

4. Evil_E

Evil_E Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Fast de flesta vill väl ha en officell update för 2.1 eftersom telefonen från säljstart för över 1 1/2 månad sen har stora problem med lagg och en gps som är ett skämt. Skärmen är fin iaf. :)

2.2 kommer naturligtvis att komma i slutet av september.

5. Xdroid

Xdroid Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    125
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Flip 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung Flip 5
    Telefon 2:
    Samsung Note 10+
    Min Galaxy S har "2.1-update1" men det kanske alla har ;)

6. kaah

kaah Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Den har alla, ja.

7. micke401

micke401 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Kan väl knappast vara någon som gillar telefonen som den är idag. Det enda som är bra är skärmen och minnet och resten driver mig till vansinne. Helt klart den sämsta telefonen jag haft som den beter sig idag.

8. aka_the_barf

aka_the_barf Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

den skulle väll kommit i slutet av förra månaden? fast det kanske bara var rykten?
    själv väntar jag med köp, iallafall till 7 september då mitt nuvarande abbonemang till öphönen går ut, är en gammal 3g, får hoppas samsungen är rappare med eller utan uppdatering...
    läst mkt om denna mobil och det som folk stör sig mest på är laggen samt gpsen. man blir lite avskräckt när man läser om folk som har 10-20 sec lagg, det är ju värre än min iphone med springboard :(

9. Pynthax

Pynthax Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

tjosan

Hejhopp säger jag bara, mitt första inlägg här nu, tänkte att det var dags eftersom jag skaffat mig en Galaxy S för en dryg vecka sedan.

Jag ville påpeka att jag har under min första vecka inte haft några som helst problem med lagg, jag förstår inte vad folk pratar om och undrar mest om dom inte vet vad en taskkiller är för något.

GPSen är dock som sagt ett skämt. :ehm:

10. StarDust

StarDust Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Min galaxy laggar inte så länge som jag sett vissa mobiler från klipp på nätet göra. Klart att en uppdatering är alltid välkommen, för min del vill jag gärna se GPSen förbättras men annars är mobilen underbar.

11. Evil_E

Evil_E Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Lagget uppkommer olika från telefon till telefon men oftast kommer det när du börjat fylla upp minnet med att installera program.

GPS:en är obrukbar i dagsläget, min SE X10i ligger stabilt inomhus vid fönster på 11 in view och 11 in use, 11/11 alltså + 10m i nogrannhet. SGS hoppar mellan 0 ch 8 och nogrannhet på ca 20-100m :(

12. micke401

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Klokt beslut.. Tror inte ens den första ifånen med springboard och alla tillägg du kan tänka dig skulle lagga och dumma sig som denna galaxy s. Undrar jag om inte s,et står för slow.

13. farquado

farquado Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

installerade whitekiller och sen dess har jag inte upplevt några lagg. kan vara värt att testa

14. akpe

akpe Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

kan man inte ställa in vad den ska avsluta. den avslutar även bakrunds bilden för mej och det vill jag inte.

15. M78

M78 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Varför går du inte tebacks med telefonen där du köpte den? Den verkar ju vara trasig, min är på stock firmware och när jag kör med launcher pro + taskkiller så märker jag knappt något lagg alls.

Om din är så fruktansvärt slö så blir det inga problem att få en ny hos återförsäljaren heller, bara att visa honom eländet.

16. NickeW

NickeW Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

För att det är roligare att klaga på vilken skittelefon man har än att använda enkla metoder för att rätta till det? Är varken första eller sista personen att inte vara intresserad av att fixa det.

17. Maslow

Maslow Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

När jag bestämde mig för att köpa en Android-telefon var det för möjligheten att fixa och trixa. Jag förväntade mig inte att det skulle vara nödvändigt för att få telefonen att fungera någorlunda tillfredsställande :cry:

18. EUNE

EUNE Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Kan bara hålla med. Min gamla Magic med officiella updaten var mycket rappare. Istort samma appar som nu.
    Gps riktigt bedrövlig i sgs.

19. mickeko

mickeko Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    414
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Note 4 (SM-N910F)
    Platta:
    Google Nexus 7 (2013)
    Jag är nöjd med telefonen precis som den är. Det enda jag gjort är att roota för att få full market. Skulle inte byta även om både lag och gps var ofixbara. Det är helt enkelt inte så himla viktigt för mig. Naturligtvis blir jag mer nöjd när sakerna blir åtgärdade, men det är på intet sätt en obrukbar telefon.

Sent from my GT-I9000

20. micke401

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER