Länk "ZTE LIGHT Before downloading the Froyo upgrade for the ZTE Light pleas make sure that you have made a back up of all your personal information stored on your phone. During the upgrade to Froyo your tablet will be reseted to factory settings. The upgrade tool only work for PC, there is no support for Mac computers at the moment. >> Light Froyo upgrade for TELIA customers" Inte klickbar än bara. De håller på att redigera sidan just nu.
Äntligen händer det saker Nu vill jag bra ha filen nerladdningsbar innan imorrn så jag åker iväg en sväng. Ska ha ZTE Lighten med mig och se på lite film mm...
Varför denna uppståndelse???? Vi kör ju redan GB 2.3.4... som funkar utan anmärkning tack vare vår guru "kallt_kaffe"
Äntligen säger jag bara själv använder jag min Light främst som häjlpmedel och jag vill inte riskera nånting genom att roota den jag väntar hellre på en officiell uppdatering
Håller med äntligen Men hur blir det med allt man har i den? jag har navionics o några spel osv. Kan man göra backup på allt innan? Hur då?
Länk till hemsidan där det står om uppgraderingen tack.. Hittar det inte på ZTE's sida. edit: Missade länken längst upp :-)
Telefon blir totalt fabriksåterställd vid en uppgradering. Har man Titanium backup så kan man backa de app:arna (inklusive inställningar som t.ex. Angry Birds för att slippa spela om X antal timmar) för att sedan återställa dem efter uppgraderingen. Titanium Backup behöver dock root för att fungera och det ville ni ju undvika så det blir lite moment 22 över det hela. För min del är jag inte intresserad av att köra Telias 2.2 men jag vill däremot "låna" lite nyare versioner av lib:ar, kernel m.m. till CM7 (just nu använder jag filer från den läckta 2.2:an samt vissa handplockade saker ur Optus MyTab uppgradeirngen). Dessutom är det bra att ha en officiell 2.2:a att lägga på om man skulle behöva lämna in en platta på garantireparation då det inte går att backa tillbaka till 2.1 när man väl tagit steget till 2.2.
Tack för info! Då får jag stå det kastet att angry bird nollas. Viktigaste för mig är att navionics går att återfå. Det kan man väl hämta igen på market när man betalat förut för det?
Köpta app:ar är kopplade till Gmail kontot så de är bara att ominstallera. Samma sak om man byter telefon eller använder samma google konto på både telefon och platta.
Jo, det är väl solklart, mer jobb till kallt_kaffe... Jag tänkte mer på oss vanliga. Alla vill tydligen inte roota så det är kanske förståeligt... Dock kan jag rekommendera kallt_kaffes CM7...
Lägger upp en skärmdump till er där den låg, ligger ej kvar och den hette bara .exe och gjorde inte ett piss i sjön....
samma sak för mig texten är inte klickbar sen upptäckte jag något mycket märkligt det finns en länk som visad i det här inlägget men sen finns det en annan länk där det inte alls finns någon info om 2.2 förvirrande :S länken nedan är den som man man hitta genom att till exempel googla på ZTE men varför finns det två olika länkar? http://www.ztesweden.se/Exego.aspx?p_id=327