Men trots det vill jag uppmana alla att köpa sig en sandwich glass för att hedra öppenheten den 19:e. Skickat från min Samsung Galaxy S2 med Tapatalk. Tack för din tid.
Sry om jag är en party pooper men tråden måste väl ligga i OT delen? Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
det tänkte jag också först men tråden ligger ju i allt om android, vilket jag tycker är berättigat. rätta mig gärna om jag har fel. nu är det dryga 4 timmar kvar till releasen. se till att ni har nära till en glass så firar vi. Skickat från min Samsung Galaxy S2 med Tapatalk. Tack för din tid.
Var flera år sedan jag köpte mig en sådan men till morgondagens ära skall det minsann köpa mig en sådan ändå Dessvärre får jag inte tag i någon precis nu. Lite väl långt att cykla fem minuter i två graders "värme" för att köpa en på Shell...
Skulle tro att du fått lite skumma blickar på shell också om du kommer halv 1 i två graders värme för att enbart köpa glass.
Kan vi inte ha denna tråden som inför inatt/diskution under natten tråd om det inte redan finns en sådan?
Finns det någon Live video som man kan titta på lär det väl drar igång om 2 h? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
låter som en utmärkt ide att vidare utveckla. EDIT: såg att en sådan tråd fanns redan. Skickat från min Samsung Galaxy S2 med Tapatalk. Tack för din tid.
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=44790 där. för övrigt, glassen satt som jutet så det fick bli två efter jobbet :-D Skickat från min Samsung Galaxy S2 med Tapatalk. Tack för din tid.