Bytes: Olåst S3 bytter mot Iphone 4S

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by Beckim, Sep 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beckim

Beckim Adult Droid Medlem

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    Hej,
    Jag har en Samsung galaxy S3 vit 1-2 mån gammal som min hustru fick som ny. Knappt använd. Den har invisible shield sedan dag 1, aluminium bakskal, flera olika hårdskal och bumpers, lädderväska (2 st vit och svart)mm. Hon har svårt att komma in i androidvärlden (synd) och vill tillbaka till Iphone ( :( ).Vill bytta mot en Iphone 4S. Telefonen är i princip nyskick och därmed vill att även Iphonen ska vara i bra skick dvs utan några skavanker eller märken.
    Jag finns i Motala men kan tänka mig resa inom 10 mils gränsen. Jag kräver inga pengar emelan men betalar ej heller några. Bytte rakt av.

P.S. hörlurar, laddare mm alldrig använt och ligger fint packade i originalkartongen. Telefonen är olåst men köpt hos Telenor (kvitto och garanti finns) därmed måste Iphonen också vara olåst eller låst till Telennor.

Last edited: Sep 10, 2012
  2. Lynesa

Lynesa Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Har en olåst Svart Iphone 4S 64GB intressant? Fint skick fullbody skydd på sen start.

3. Beckim

Beckim Adult Droid Medlem

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    S3 bytte mot Iphone

Jag är intresserad. Du kan få ett extra kort på 16 gig på köpet. var bor du någonstans. Kan du maila ditt tel. på meddelandet privat så kan jag ringa dig.

Thread Status:
Not open for further replies.