Säljes: Olåst vit samsung galaxy s2

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av CameL, 9 sept 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. CameL

CameL Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Säljer en olåst samsung galaxy s2 i nyskick dvs inga repor eller skador eller så, Telefonen fungerar felfri och alla tillbehör medföljer inklusive kartong och kvitto. Bilder kan skickas bara att pma om det skulle vara intressant.

Hade tänkt mig 2300kr men kan gå ner vid snabb affär i stockholmsområdet. Vill gärna att affären sker mellan 4 ögon ;)

Kan även tänka mig byta till en Galaxy S3, Google Nexus/S, Htc One X/S. Såklart så betalar jag emellan också.

Last edited: 9 sept 2012
  2. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Nu får det räcka!

Två annonser ang två olika Iphones, i en av trådarna skriver du att du bytt till dig en S3a, i en annan tråd där killen som säljer en telenor låst lur från halebop skriver du spontant utan anledning att du köpt denna S3a i England.

För ett antal dagar sen ville du byta en 4s i nyskick mot en av mina bekantas S2, vem gör ett sånt byte?

Nu säljer du en S2a?

Varsågod Mods, ni har många grunder att banna CameL för.

3. syngve

syngve Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Vad finns nyttan i att göra såhär? Tråkigt ifall det är sant att man försöker att vilseleda och lura människor. I så fall är man helt klart väldigt störd.

Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2

4. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Borde finnas någon regel på att man ska ha postat 500 inlägg eller varit reggad i ett halv år iallafall, känns som att hälften av tråd starterna på KoS forumet är blufferi.

5. Critical

Critical Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Vi har tidigare fått upprepa flera gånger att något inte stämmer. Vi har också upprepat att det är max två aktuella annonser per användare som gäller, trots det skapas det gång på gång nya annonser där användaren ena dagen säljer en produkt och därefter köper en likadan.

6. micke-bjorndal

micke-bjorndal Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Blev erbjuden och byta surfplatta mot en iphone han hade men då jag frågade om kvitto och avstod då han sa att han"tappat" det så blev han otrevlig istället :)

7. Manneman

Manneman Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Lämnar gärna de privata PM till moderator som jag fått på min bytesannons från denna snubben... kanske kan underlätta i beslut kring rimlighet? Och läskunnighet verkar det vara brist på...

Skickat från Board Express

8. CameL

CameL Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag köper telefoner begagnade och säljer vidare, är det olagligt? problem med det ? Yes jag böt en av mina iphones till en S3 SOM jag har sålt vidare i blocket vunnit 1 lax på det. Det där med att jag skrev S3a i england var ett skämt synd att du verkar vara så arrogant. Yes jag köpte galaxyn från en vän för 1800kr.
    tyvär så har jag inget fast jobb så ägnar mig åt att skaffa pengar på andra sätt OCH ALDRIG på ett olagligt sätt min vän. det är väl inte olagligt att köpa och sälja telefoner via blocket och andra forums eller? O_o

9. CameL

CameL Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Förstår inte varför folk ska vara så jävla otrevliga på detta forum och misstänker alla, som om alla går och säljer stulna telefoner så kasst asså.

10. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Varför har du då inte kvitto? Skulle inte förvåna mig om man får en stöldspärrad lur en vecka senare.

Tror nog alla skulle vara tacksamma om du kunde lämna det här forumet om du inte har något vettigt att göra här.

Att du sen inte kan stava som en vuxen, utan som en 15 åring gör det bara mer misstänkt. Skulle gärna se en bild på dig, ett papper med ditt nick och kvitto på telefonerna.

11. CameL

CameL Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Inte alla som har gått ut gymnasiet faktiskt, Varför skulle jag lämna forumet ? Vem är du som ska komma hit och säga att jag ska lämna forumet, halå lugna ner dig du är också en människa.

12. gneken

gneken Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 722
    Operatör:
    Vimla, Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla, Tre
    Hej CameL,

Läs gärna forumets regler också. Självklart får du byta och sälja hur du nu vill. Men du får max ha två aktiva trådar på Köp och Sälj delen åt gången.

Regler är till för att följas, inte för att brytas.

Kolla 5§ så ser du...

Galax gillar detta.
  13. Manneman

Manneman Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

CameL! Har du referenser till de du köpt av och sålt till?

Är fortfarande förvånad över att du inte läste min annons där jag inte ville skicka vid ett byte utan på plats i Kristianstad. Du visste inte var det låg? Är inte det sånt man kollar först? Du skriver ju i dina egna annonser att du helst gör affärer öga mot öga...

Nä...det är alla dessa småsaker man lägger ihopa och som osar illa... det måste du själv förstå. Själv bläddrar jag nog igenom lite anmälningar i veckan.... det känns som jag sett detta innan.

Skickat från Board Express

14. CameL

CameL Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Konstigt. Yes jag vet inte var Kristinastad ligger. men ja, jag föredrar att göra affärer öga mot öga när jag säljer varor då köparen kanske känner sig mer säker och plus att jag får se vem köparen är och så.

MikaelLund gillar detta.
  15. CameL

CameL Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Yes, har läst det nu mod kan låsa alla mina trådar. ska följa reglerna om detta att man får bara ha 2 annonser. Mod kan Låsa.

MikaelLund gillar detta.
  16. Playstation

Playstation Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

Är beredd att omrevidera mina tankar kring att CameL inte skulle vara "Samsunggalaxynotebytes" etc. Nu är språket och smileysarna tillbaka igen.

17. Ascii

Ascii Android Expert Medlem

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Det är tydligt att det är en av hans spamkonton. Han har ju också femtioelva öppna trådar här och säkert lika många konton.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

18. CameL

CameL Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Telefonen såld för 2500kr / Mod kan låsa

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.