Säljes: Olåst Xperia Z2 svart

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av teal, 2 aug 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. teal

teal Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

Hej hopp,

Säljer min sony z2 som är c:a tre månader gammal. Den är svart, inga repor alls på displayen, inga skador på ramen eller något sådant. Hanterad oerhört varsamt.

Telefonen är olåst, köpt via tele2 webbutik så det är ingen lokal affär utan skulle något strula i framtiden så kan man lämna in den på tele2. Den har aldrig strulat, den är aldrig rootad (har inte ens lagt in en annan launcher så kör allt superstock). Kommer att göra en factory reset på den innan den skickas.

Medföljer;
    Telefon i kartong, sätter tillbaka plasten som var på telefonen när jag fick den (sparar sånt). Kvitto, laddare (om köparen vill ha) samt ett laddningsställe dk65 (kommer ej ihåg exakt namn).

Telefonen finns i Örebro men kan utan problem skickas om det är så då skall pengarna swishas/föras över till mitt konto först och då kostar även frakten. Skickas via posten och är då försäkrat, spårning finns samt framme på 1-2 dagar. Kostar 149kr eller så har jag för mig. har referenser från tidigare försäljning.

Priset är satt till 3900kr.

2. teal

teal Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

Bump,

Till de som skickar skambud på 2000-3000kr i PM undanbedes. Jag förstår att en telefon förlorar marknadsvärde men inte till typ en tredjedel på tre månader :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.