Fråga: Olika signaler

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av caveman83, 20 jun 2013.

1. caveman83

caveman83 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjenare.

Har försökt läsa lite i andra forum men jag får inte nån lösning som jag vill ha till min S4.

Jag kör standard ROM just nu, men är öppen för förslag om det blir enkelt att lösa det där.

Apparna det gäller är Gmail, Mail(hotmail) Sms som jag kör genom Handcent sms samt även Viber.

Jag önskar att ha olika signaler för de olika programen, men hittar inte så att jag kan välja olika. Har försökt ställa om i de olika programen också men det vill ändå inte bli olika ljud.

Har någon något bra tips på hur jag löser det ?

2. Movitz83

Movitz83 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag laddade ner en app i Google Play store som heter Rings Extended. Har använt den i två års tid och den funkar kanon för att använda egna signaler.

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2

3. yeppeyump

yeppeyump Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    62

MINA ENHETER

Jag vet inte varför du inte får olika ljud...

Själv har jag en meddelandesignal i telefonens ljudinställningar som standardsignal.
    Sen i de appar jag önskar annan signal har jag ställt in det per app. Funkar kanon!

4. cogli0ne

cogli0ne Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    129

MINA ENHETER

Med appen light Flow kan du ställa in olika ljudsignaler, vibrationsmönster och led-färger för olika händelser.

När jag hade s3 så kändes det extra nödvändigt då stock vibrationsmönstret var en lång vibration, otroligt puckat mönster när man tror att varje sms är ett telefonsamtal de två första sekunderna.