Om jag fick önska...

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av LenaTh, 15 okt 2010.

1. LenaTh

LenaTh Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Som helt färskt android-användare (färsk som smartphone-ägare över huvud taget) blev jag glad när jag hittade detta användbara forum. Många frågor jag hade till att börja med hittade jag svar på. Men så kastade jag mig över tråden om apprekommendationer och tyckte att det var ju himla bra, att bara planlöst leta igenom android market när man inte ens vet vad man letar efter och vad som kan vara användbart för just mig, är ju ganska hopplöst.

Men de flesta av de fylliga och bra sammanställningarna var sedan våren/sommaren -09, och saker och ting utvecklas ju ganska fort. Så jag skulle önska en ny tråd, men sammanställningar som är aktuella nu!

2. U23

U23 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag ser hellre en artikel/recenssions-bank på huvudsidan som medlemmar här på Swedroid får skicka in för spelen/apps. Att hålla sånt i en tråd/forumsdel brukar snabbt bli allt för stökigt, kladdigt och för svårt att navigera sig fram.

3. LenaTh

LenaTh Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja, det skulle givetvis också fungera, och kanske ännu bättre. Ovanstående tråd har ju blivit precis hur lång som helst, och den kan man ju inte sitta och läsa igenom bara för att man vill vara en God Forummedlem och inte ställa frågor som eventuellt redan finns besvarade...

Och när det gäller just att hitta användbara/roliga/nyttiga appar så har man inte ens någon specifik fråga att ställa när man är helt grön. Man behöver en startpunkt, lite att komma igång med.