On-Screen-Phone issues

Discussion in 'Optimus 2X - Allmänt' started by Exile82, Mar 28, 2011.

1. Exile82

Exile82 Senior Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 LTE
    ROM:
    Custom
    Övrigt:
    Ticwatch Pro 3 GPS
    Jag tycker att OSP är en kalasfin feature som LG tillhandahåller. Men jag kan endast använda det med USB-kabel, inte med blåtand som jag helst skulle vilja.
    Bara att få telefonen att para/ansluta med datorn är ett kapitel för sig, telefonen verkar tro att datorn är ett headset och vill dela med sig av ljud och media.
    När jag sedan försöker starta OPS-mjukvaran och koppla med blåtand så hittar den för någon sekund telefonen, men sedan kopplar den ifrån med en motivering i stil med "Avslutas för att PC Suit ansluts".
    Okej, de två programmen verkar inte vara kompatibla, så jag avinstallerar PC Suite. Men jag får fortfarande samma felmeddelande.

Någon som har varit med om något liknande, eller kan ni ansluta med blåtand?

Jag ska tillägga att jag har en HP laptop med inbyggd BT, och drivrutinera verkar i sin ordning även om det verkar vara nåt fel med drivrutinera för Blutooth Peripheral Device.

2. mac666

mac666 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Har du vänt frågan till LG?

3. Exile82

Exile82 Senior Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 LTE
    ROM:
    Custom
    Övrigt:
    Ticwatch Pro 3 GPS
    Jisses, det här är ju som vanligt. Jag ahr säkert provat tio gånger, men enbart för att jag kollar en sista gång så fungerar det. Ja ja, då är inte den här tråden akutell för mig längre. Men det kanske finns andra som har problem...