1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Säljes: OnePlus 13 256GB White (kinaimporterad)

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av flipp, 4 aug 2025 kl 10:33.

1. flipp

flipp Android Expert Moderator

Mottagna gillanden:
    8 741
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Säljer en OnePlus 13 256GB i kanonskick (finns i Umeå). Kan inte hitta några repor men reserverar mig som alltid för subtila hairlines som jag kan ha missat. Utöver telefonen ingår två skal (ett orignal), kartong, laddkabel samt orginalladdare med konverter.

Ursprungligen importerad från Kina, har dock stöd för band 20 and 28. För närvarande är Global Oxygen OS installerad med låst bootloader. Allt fungerar perfekt förutom att den manuellt behöver flashas om för att installera nya uppdateringar. Det går att lösa problemet med OTA om man rootar men jag har själv inte orkat göra det. Går såklart också att flasha om till kinesisk Color OS.

Jag skulle själv rekommendera att köra den med Oxygen OS och göra en clean flash med nyaste mjukvaran typ en gång i kvartalet eller liknande. Det finns ett färdigt skript att ladda ner på XDA som gör den processen enkel (se till att du har dina filer i molnet eller gör manuell backup- > lås upp booloader -> kör scriptet som flashar ny firmware -> lås bootloader). En mer avancerad användare kan trixa med root etc.

Pris: 4000 kr inkl frakt med postnord.

temp Image Xj Kvkb — Postimages
    temp Image U2 Hu T9 — Postimages
    temp Image ZZPiy L — Postimages
    temp Imagen H4az G — Postimages

Last edited: 4 aug 2025 kl 12:17