Avslutad: OnePlus 2 i nyskick

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Khayman, 17 dec 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Khayman

Khayman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

*SÅLD*

2015-10-14 köpte jag min OnePlus 2 och lite mer än en vecka senare kom den hem.
    Jag verkar vara en utav de lyckliga som inte har några problem alls med min opt och ag har använt den som min dagliga mobil sedan jag fick hem den.
    Den har sandstone bakstycket men har varit skyddad av ett skin från Dbrand hela tiden samt ett glasskydd över skärmen.
    Inga märken eller repor, aldrig blivit tappad.
    Garanti och kvitto finns och det som följer med är originalladdare med kabel samt en liten adapter från oneplus micro-usb>usb-c.
    Jag skickar även med ett skärmskydd till då jag köpte två stycken när jag ändå beställde.
    Det är den absolut bästa mobilen jag har haft (och då är jag vad man kallar mobiltokig och köper ca 3 olika mobiler om året), men tyvärr är den för stor för att jag ska kunna använda den i mitt arbete.
    Dessutom har jag ganska små händer och jag lyckas inte vänja mig vid storleken.
    Nypris för allt var ca 4800kr och det säljer jag nu för 3500kr.
    Jag kan även tänka mig att byta rakt av om någon har en Samsung Galaxy Alpha som är i lika bra skick som min mobil! samt är olåst och har kvitto (ej guldfärgad).
    Jag bor i Stockholm och jag kommer inte byta till en mobil som jag inte har fått testa och se först.
    Vi kan ses i närheten eller hemma hos mig.

Last edited: 19 dec 2015
  2. Khayman

Khayman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Då var den såld.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.