Har en OnePlus 2 till salu.
Telefonen är i utmärkt skick! Har använt skal och OnePlus Tempered glas skydd sedan dag ett. Aldrig rootad eller liknande. Rullar på superfint med Oxygen OS 3.0.2 (6.0.1 Marshmallow)
Glasskyddet är slitet, det har gjort sitt jobb så att säga. Displayen under torde vara i nyskick då jag rev av original plast och monterade glas skyddet i samma svep.
Bilder: https://1drv.ms/f/s!Ak57v_wnhIY5gZBqY1Nazgcqnp-btQ
Finns en liten, liten skada längst ned vid ladd porten. Inget jack utan en lite "Dent" Finns bild som visar detta. Samt en ännu mindre dent i det vänstra nedre hörnet. Har lagt till en bild med denna "Skada" inringad. Så liten att den knappt gick att fota med systemkamera. Dessa två märken är inget man överhuvud taget tänker när man använder luren.
I övrigt är luren i toppskick. Inga skador runt ramen.
För 1700,- eller hbj får man telefonen, låda, kvitto, två baksidor (Bambu samt Black Apricot, bägge i nyskick) Något skal samt ett helt nytt OnePlus Tempered glas skydd i obruten förpackning.
Kan eventuellt tänka mig ett byte mot en Mate 8 eller LG V10. Givetvis betalar jag mellanskillnad.
Betalning via Swish. Kan skicka med Posten skicka lätt för 53,- Eller så hämtar man i norra Stockholm.
Tack.
Axel
Last edited: Jul 12, 2016