Oneplus 5t lava red

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Lugde, 22 maj 2018.

1. Lugde

Lugde Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Aldrig varit inne på att kolla på op vid köp av tele men nu när ja sökte runt lite så fick ja upp 5t med denna sjukt snygga färg. Hittar den dessvärre ingenstans? Nån som vet var ja kan få tag på denna i dagsläget? Är det bara utomlands och isåfall vart ? Finns den i nåt euland?
    Mvh

2. kissidor

kissidor Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 399
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 15 pro max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 15 pro max
    Info:
    Jobbtelefonen
    Telefon 2:
    Diverse Androider
    Info:
    För att dom är roligare
    Platta:
    iPad Pro M4 11+13/mini 6
    Platta 2:
    Tab s9/Tab Xtreme+Legion/OP pad 2
    det var en limited edition, jag köpte min här: One Plus - Mobile | Wonda Mobile - Your Mobile Expert | Buy Mobile . den finns dessvärre inte kvar. du kan ju alltid kolla på till exempel e-bay uk om nån säljare har kvar den röda och skickar från eu. eller så väntar du tills jag eller nån annan som har en röd men nu skaffat oneplus 6 säljer våra :P

3. Lugde

Lugde Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Okej tack för svar :). Är den lika snygg på riktigt som på bild eller? Hittar inget som inte kommer från Hongkong tyvärr. Du ska inte sälja din då :cool:

4. kissidor

kissidor Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 399
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 15 pro max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 15 pro max
    Info:
    Jobbtelefonen
    Telefon 2:
    Diverse Androider
    Info:
    För att dom är roligare
    Platta:
    iPad Pro M4 11+13/mini 6
    Platta 2:
    Tab s9/Tab Xtreme+Legion/OP pad 2
    haha jo jag kommer ju förstås att få lov att göra det när jag har fått 6:an och kommit igång med den, det känns ju inte rimligt att ha kvar den då :). men jag får inte erbjuda den till försäljning i en sån här tråd :).

lite svårt att svara på hur snygg den är jämfört med bilden när jag inte vet vilken bild du sett eller vilken sorts röd du gillar :D. men den skiftar ju i olika ljusförhållanden och ser ljusare röd ut när det är ljust. jag gillar mörkrött och har ett mörkrött skal till som jag tycker den är skitsnygg i - det eller om man kör utan skal. med svart skal ser det röda som tittar fram lite för ilsket ut tycker jag, och med genomskinligt skal bleks den röda ur för mycket

chraist gillar detta.