Hej! köpte en oneplus one... fick dagen efter en ny jobb mobil så nu har jag två mobiler och en kostar pengar och den andra är gratis så jag väljer nu att sälja denna mobil. Den är endast unboxad och laddat den 1 gång, jag har inte ens stoppat in sim i den dvs helt ny och oanvänd fortfarande. Har kollat touchen och "yellow tint" och den lider inte av något av dem. Jag har uppdaterat den till senaste versionen via OTA. inga defekter eller liknande, som sagt --> unboxa, satt på skyddsfilmen, ladda, uppdatera, packade ner. Samma dag jag fick den installerade jag en ultimate shield: http://www.ultimateshield.co.uk/oneplus-one-tempered-glass-screen-protector/ vill varken gå profit eller förlust, jag har lagt ut 3200kr exakt så jag tänkte släppa den för 3k möts gärna upp i stockholm, vill helst ej skicka. mvh adrian
Är den svart eller vit? Eller vänta nu, det kanske bara är den omflashade kina-varianten som 64GB finns i vitt? Då är din svart med andra ord.
Har du den kvar, har en polare som är väldigt intresserad. Så han ringer dig gärna, har du möjlighet att skicka ditt mobilnummer via PM så kan han ringa och göra affär? Skickat från min Oneplus One
Byte mot en Meizu mx3 kanske? 32GB och Vit, vädligt fint skick. Inköpt för någon månad sedan. Kostar ca: 3000kr på ebay så kan ju lägga en liten slant emellan