Oneplus Open + operatörserbjudande, klocka, platta, hörlurar

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av kahn, 23 dec 2024.

1. kahn

kahn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Har kört min samsung s21 ultra i 3 år nu, den funkar bra även om batteriet börjat vara lite dåligt och skärmen rätt repad.

Såg nu att Tele 2 har ett erbjudande på Oneplus Open. Jag har haft Oneplus tidigare, en 7t och det var typ den bästa telefonen jag haft! Har aldrig haft en fold telefon.

erbjudandet som Tele2 har är jag lite nyfiken på, verkar vara en bra deal men missar jag något? Man får en Oneplus Watch 2r, en Oneplus Pad go, och Oneplus buds 3.

Kostnaden hamnar på 970kr per månad med deras 15(30)gb abbonemang. Mycket pengar, men man verkar ju få mkt produkter också!

Kan tilläggas att barnen skulle behöva en ny surfplatta, den vi har är typ 8 år gammal. Jag vill gärna ha en smartklocka. Hörlurarna kommer jag sälja om inte frun vill ha dom.

Så, tankar?

2. polacko

polacko Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    113
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra
    Telefon 2:
    Samsung Z Flip6
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Platta:
    Xiaomi Pad 6S Pro
    Platta 2:
    Samsung Galaxy Tab S10 Plus
    Kikat runt själv så jag vart ute efter både platta och mobil. När Samsung kör sina specialerbjudanden på hemsidan så brukar det bli otroligt prisvärt.

Men det är en chansning nu när dem redan haft sina sjuka rabatter i november.

S10+ tab gick att få för 5500 och Fold för 10 000. Köpte en flip för 5500 och plattan för 5500. Men är inte nöjd och längtar redan tillbaka till S23 Ultran som jag gjorde mig av med.

Bäst erbjudanden har Samsung via Benify eller Mecenat.

Hoppas Samsung kör en ny Megakampanj när dem släpper S24 Ultran.

Avstod folden eftersom den dubbla skärmen inte gjorde enormt mycket när det kommer till filmtittande och multitask använder jag oftare på en platta.

3. kahn

kahn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

jag avskyr i regel plattor, men barnen behöver som sagt en ny, provat en Fold 6 i butik och gillade verkligen att kunna få mer real estate och kunna köra appar/fönster brevid varandra.
    på vilket sätt kunde man köpa folk för 10k? cash eller via nått abbonemang?

4. polacko

polacko Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    113
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S25 Ultra
    Telefon 2:
    Samsung Z Flip6
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Platta:
    Xiaomi Pad 6S Pro
    Platta 2:
    Samsung Galaxy Tab S10 Plus
    Samsung kör ofta kampanjer på produkten, du får 1500-3000 rabatt om du väljer abonnemang (som du kan säga upp i samma veva) + du skickar in någon produkt (jag skickade in en gammal s7 och en 8 år gammal platta). I samband med att du skickar en gammal grej så kan du ibland får extra inbytesrabatt. Just då fick man runt 3000 kr. Men brukar ligga på 1500kr. Oberoende av grej som du skickar in. Följ Benify tråden.

5. kahn

kahn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

okej, men hoppas på lite tankar om den kampanj jag hämnde i trådstarten :)

6. tooobe

tooobe Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    566
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 7 / Oneplus 8T

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 7 / Oneplus 8T
    Platta:
    iPad Pro 12,9"
    Oneplus Open verkar ju vara en grymt bra foldtelefon, men den verkar också vara en av de känsligare foldtelefonerna, verkar vara ganska stor andel som skärmen går sönder på efter något år. Klockan eller surfplatta har jag ingen erfarenhet av. Jag har dock deras första Oneplus Buds version 1 som kändes ganska bra i början men som varit rätt buggiga och där de halvt gått sönder efter något år bara och batteritiden blivit usel väldigt snabbt jämfört med mina andra in ear hörlurar.

7. flipp

flipp Android Expert Moderator

Mottagna gillanden:
    8 695
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Tycker inte detta erbjudande är speciellt märkvärdigt. Tillbehören är inte värda så mycket och OnePlus Open är snart en generation efter. Räkna på totalkostnaden. Foldables har också dåligt andrahandsvärde.

8. -=oopeteroo=-

-=oopeteroo=- Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    132

MINA ENHETER

Vad var det för erbjudande på s10+ som man missade ?:P

9. kahn

kahn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Det blev en beställning, hoppas jag blir nöjd :)