Avslutad: OnePlus open svart

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av 999987, 28 jan 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. 999987

999987 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Säljer denna som jag haft i 1,5 månad ungefär. Jag använde inte den inte utvikt särskilt ofta så jag har blivit mer intresserad av Samsung S24 Ultra. Så antingen bytes mot en sådan eller 14000:-

Köpt från Oneplus Store så kvitto finns och telefonen finns att hämtas i Piteå alt frakt.

Bifogade filer:

Last edited: 28 jan 2024
  2. niklas1232

niklas1232 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    150

MINA ENHETER

Var vaksamma användare på Swedroid. Försökte inleda en affär med denna användare. Bad om bilder som inte verkar finnas, bad om försäkran som köpare då användaren inte har ett enda omdöme. Noll intresse av att skicka först, bad om försäkran via tradera eller blocketpaketet. Skulle "kolla upp" sen tystnad. Jag har hoppat av affären då detta känns minst sagt shady. Han säger sig sålt flera objekt här på Swedroid men har trots det inga omdömen.

3. 999987

999987 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Jag har inte skickat bilder på 3 timmar ungefär och du sitter här och skriker scam som en liten snorunge. Du kan få alla bilder du vill och jag ska kolla upp om blocketpaket, men jag har ett liv utanför också.

4. niklas1232

niklas1232 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    150

MINA ENHETER

Om du öht ska lägga upp en annons så kanske du ska göra det ordentligt från början. Inga bilder, ingen information vart den finns, ingen info vart den är köpt etc. Varför inte skriva det i annonsen? Har inte skrivit och skrikit något om scam, mer än att uppmärksamma. Är det någon som skriker som en liten snorunge så är det du. Hela du osar katt, både annonser och sättet du för dig. Säljer man en vara så kanske det är bra att svara upp på potentiella köpare istället för att gapa att man har annat att göra. Du behöver inte kolla upp något för jag kommer aldrig handla något av dig.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.