Ok, då var en htc desire på väg till en och i väntan på den så börjar ja förbereda mig på allt som android har att erbjuda. Den enda frågan som kvarstår är vilken online kalender man ska använda för att synka dator & mobil emot? Har en egen domän för epost så blir inge gmail här inte.. Kan man använda kalendern så den synkar med outlook på datorn eller måste man använda gmail's kalender? mvh stefan
Har ett google konto, men mailen är ner sunkad av spam mm. Har varit min "slask" mail. Så undrade mest om jag kunde köra enbart kalendern och sedan mailen via min egna domän.
Jag använder bara mitt googlekonto till kalendern och kontakter, det är bara att stänga av mail-syncen. Mailen har jag från yahoomail. Har du en egen domän så kan du överväga att skaffa google apps.
Det finns ett gratisalternativ men det är inte lika lätt att hitta Du kan skapa 50 olika e-postkonton och varje konto kan ha flera alias. Varje konto kommer också med kalender och det ska inte vara några problem att använda ditt apps-konto istället för googlekonto i telefonen. http://www.google.com/apps/intl/sv/group/index.html Jag har nyligen kopplat min domän dit och det gick relativt smärtfritt. Jag har dock inte börjat använda det kontot i telefonen men det ska jag göra snart.
Som de andra skriver ska det gå bra Hmm jag får en hel del spam med, men allt hamnar i spam korgen, det kanske slinker genom 1 eller 2 mail per år. Inte som Telia eller hotmail där rätt så mycket släpps genom (har gjort i alla fall). Jag kör pop3 mot en telia adress sedan har jag en slask gmail adress som forwardar mailen till min vanliga mail adress Kanske sak se om jag kan köra pop3 mot hotmail med. //Daniel