Fråga: Onyx watch

Diskussion i 'Smartklockor - Övriga' startad av Catodroid, 31 maj 2021.

1. Catodroid

Catodroid Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Hej,
    Har funderingar på att skaffa ny smartwatch. Är det någon här som har erfarenhet av denna ?
    iOS & Android Smartwatch

Mvh
    Johan

2. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 186
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Inte bättre att köpa en mer etablerad tillverkare som funnits länge på marknaden och som har en välutvecklad app/regelbundet uppdaterar sina produkter? Tänker typ Amazfit: Amazfit Global Official Site For Smartwatch, Fitness Tracker, and More Health Monitoring Products. Annars har Xiaomi flera wearables också: 404 - Mi Sverige

Det där ordinariepriset är ju dessutom bara påhitt. Den har aldrig kostat 1600 kr i praktiken. Du kan nästan garanterat hitta produkten på Ali Express om du letar lite. Här är bara ett exempel på något motsvarande: 26.99US $ 55% OFF|LEMFO Q8 ECG Smart Watch Men Bluetooth Call IPX7 Waterproof Sport Smartwatch For Android Huawei Xiaomi Phone 30 Days Standby|Smart Watches| - AliExpress

Hade i vilket fall starkt avrådit från noname/OEM-produkter. I fallet ovan har företaget bara köpt produkten i bulk från OEM (ibland är de så lata att de bara handlar direkt via Aliexpress), satt sitt eget namn på den och skeppar sedan utan någon som helst kunskap om att utveckla/underhålla produkten. Det är med andra ord i princip detsamma som skl "drop shipping".

Last edited: 31 maj 2021
    Catodroid gillar detta.
  3. Catodroid

Catodroid Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Tack för svaret. Amazfit verkar ju intressant. Bra batteritid (min Ticwatch Pro behöver laddas dagligen...) och kan den klara notifikationer från appar och telefonen så är det ett klart plus