Som jag ser det, är det för mig viktigt att det finns:
- Möjlighet till att se fakturor
- Möjlighet till att se sitt användande
- Möjlighet till att beställa och avbeställa tjänster
- Abonnemangsinformation
- Möjlighet till att skapa reparationsordrar
- Hantera flera abonnemang från ett konto
- En bra mobilapp för att hantera abonnemangen och se användandet
Något jag hade önskat att det fanns:
- Avsluta abonnemangs-möjlighet
- Kontakta kundtjänst och beställa uppringning
- Hantera och se felanmälningar och lägga in information i dessa
- Hantera kundserviceärenden
Enligt mig varierar det en hel del gällande vad som erbjuds på operatörernas olika "Mina Sidor". Jag tycker att de flesta har möjligheter till att utvecklas, det finns saker man skulle kunna förbättra hos alla egentligen. Tele2 har saker som 3 inte har och vice-versa, samma sak med alla operatörer. Men det ovan är det jag generellt gillar och vill ha. Ett plus som 3 har är exempelvis möjligheten till att hantera röstbrevlådan via Mitt3.
Last edited: 30 sept 2013