Avslutad: Oppo find n2 flip Asian version 8/256 funkar med våra nät . 4000 kr

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av CABBAN05, 30 maj 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. CABBAN05

CABBAN05 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    534
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    xcover5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    xcover5
    ROM:
    Stock
    Info:
    Nova Launcher
    Telefon 2:
    OPPO FIND n2 FLIP
    ROM:
    STOCK
    Telefon 3:
    OPPO FIND N3 FLIP
    **Till salu eller bytes mot annan telefon eller något annat plus pengar till mig.
    Vad som

Ett skäligt bud är också välkommet

Säljer en grym Oppo Find N2 Flip i bra nästan nyskick knappt använd. Telefonen har följande specifikationer och funktioner: kanske någon som kan språken bra och är intresserad av en ändå fett bra och fin lur

- **Språk som stöds**: endast Engelska (USA), Förenklad kinesiska, Traditionell kinesiska (Taiwan), Traditionell kinesiska (Hong Kong), Filippinska, Franska, Indonesiska, Malay, Vietnamesiska, Ryska och Uiguriska.
    - **Minne**: 256GB intern lagring och 8GB RAM.
    - **Tillbehör som ingår**:
    - 6 skal vs 1 original
    - Originalkartong se bild
    - Kvitto och garantidokumentation från Giztop
    - android 14 och 15 eventuellt 16 också
    Google service ja

**Skick**: Knappt använd och i bra skick med en felfri, repfri display. Det finns några små prickar på metallen längst upp från regelbunden användning, men ingen större skada.

Jämför med Samsung denna har nästintill ingen mitten som syns bara i vissa vinklar så designen bredare lur som ser ut som en riktigt telefon uppvikt och mycket snyggare än Samsung alla Flip iaf vad jag tycker

**Notera**: Säljer på grund av några mindre olägenheter, inklusive avsaknad av svenskt meny språk och att man hänger upp sig på småsaker som de flesta inte skulle göra du kan välja tredje parts hemskärm men då funkar inte recent apps efter att ha avaktiverat stock launcher

**Garanti**: ja

**Nypris**: "1080 dollar ."

Nu 4100 inkl frakt DHL posten eller annan tjänst

**Kontaktinformation**: [dm eller telefon finns i Karlskoga kolla mina referenser :-) seriös säljare/köpare som säljer och köper då och då

Bifogade filer:

Last edited: 17 jun 2024
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.