1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Fello: Billigt. På riktigt. Valfritt mobilabonnemang för 25 kr/mån - i 4 månader!
    Stäng notis
  3. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Google: P10 | P10 Fold | P9 | P9 Fold | P9a | Watch 4 | Watch 3 | Buds 2 | TV 4K | Tab
    Stäng notis
  7. Stäng notis

Säljes: Oppo Find X8 Ultra 256 GB

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av Hatsune Miku, 4 okt 2025 kl 15:13.

1. Hatsune Miku

Hatsune Miku Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    811

MINA ENHETER

Säljer min vita Oppo Find X8 Ultra med 256 GB lagring som köptes från Trading Shenzhen av mig själv i juli i år. Telefonen är i mycket bra skick, och har kvar skärmskyddet som satt på ur kartong, samt har använts med ett (modifierat (se bild)) skal som medföljer. Det enda jag kan anmärka på är skärmskyddet, som har några märken och/eller repor på sig. Jag utgår från att skärmen ser bra ut under skyddet; vill man vara säker har man möjlighet att ta av det för inspektion vid köptillfället.

I form av tillbehör medföljer en kinesisk laddare samt sladd, och en adapter från kinesisk standard till svensk. Denna laddare verkar vara original men jag vet ej säkert. Som tidigare nämnt ingår även ett modifierat skal, vänligen se bild.

Pris: 6500 kr

Affär görs på plats i Stockholm med Swish. Notera att kvitto i form av ”Invoice”/faktura med vissa personliga detaljer censurerade ingår på fysiskt papper. Observera att detta är en kinesisk telefon. Play Store kan enkelt installeras och Googletjänsterna är förinstallerade av Oppo.

IMG_0472.jpeg IMG_0473.jpeg IMG_0474.jpeg IMG_0475.jpeg IMG_0476.jpeg IMG_0477.jpeg