Problem: Opratör problem hjälp!!!

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Plantronixs, 3 okt 2012.

1. Plantronixs

Plantronixs Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tja har köpt en Samsung Galaxy S3 för 3 - 4 månader sen och den har fungerat felfritt fram tills nu. Får inget nätverk på fonen. Kan inte ringa ut eller få samtal och kan inte få sms eller skicka sms. Har pillar runt lite på alla möjliga inställningar och försökt. Har tele2 som opratör. Jag har försökt byta kort med olika opratörer tex: Telia, Telenor, 3. Men samma på alla och telefonen är inte låst. Jag har oxså testat gjort en fabrikåterinställning med men samma resultat. Vad är felet.. Någon som kan hjälpa? MVH Pierre

2. kendobendo

kendobendo Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    632
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root
    Tyvärr lär du ha råkat ut för ett måndags ex. Du får lämna in den på verkstad så dom byter ut de som gått sönder. Det finns andra som tyvärr råkat ut för samma problem som dig. Surt som fan, men inte mycket att göra. Jag skulle avråda ifrån att prova att flasha ny radio osv...

jag antar att du kör din telefon helt original och inte har lagt in och experimenterat med roms hacks å trix. Om du har gjort nåt av detta så återställ allt till standard och prova igen i så fall. Om inte, rätt in på verkstan'.