Ordna mappar i galleriet.

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av Gothian, 16 jun 2010.

1. Gothian

Gothian Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej.
    Jag har nu min nexus one några veckor och har börjat får så mycket kort att de lönar sej att organisera dom. Då jag tycker att N1 har en jäkla snyggt galleri och skulle helst inte vilja byta den så har jag upptäckt ett dilemma. Jag kan inte skapa ( vet inte hur man gör) nya mappar så man kan organisera sina bilder. I dags läget så har jag 5 st mappar som har uppkommit själv då jag har använt telefonen ( camera, bluetooth, download senast upplagda och buzz) hur gör jag egna och hur får jag bilderna till don egenskapade mapparna?
    tack på förhand

/Gothian

2. ther

ther Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    29
    Telefon:
    Google Pixel 4

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 4
    Ta hem nåt filhanteringsprogram, typ Astro eller Linda file manager och skapa nya mappar och flytta över de bilder du vill ha där. Om detta är bökigt så kan du lika gärna göra det via usb från telefonen till datorn.

3. Gothian

Gothian Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har tittat med en filhanterare på midd SD kort ( där alla bilderna ligger) och dom ligger inte i nån mapp ordning utan allt ligger under /SdCard/DCIM/Camera/ lägger jag till en mapp och flyttar över så dyker den inte upp i gallery

4. ther

ther Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    29
    Telefon:
    Google Pixel 4

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 4
    lustigt, det borde de göra. Jag menar lägger jag in musik med ett albumcover så dyker det upp i gallery i en egen mapp.

5. Barilla

Barilla Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Gallery är lite segt på att uppdateras ibland, är nog mest det som gör att det inte syns.