Hej jag har tre frågor Jag har en htc magic vodafon brandad som är uppdaterad till 1.6 via ova. Kan jag installera en ny rom? Kan jag få in marketable. Finns det någon i linköping som kan tänka sig att hjälpa mig igenom detta? Hälsningar Dennis
Visst kan du installera ny rom (cyanogen eller liknande) samt market enable. Stäng av telefonen och håll starta sedan telefonen genom att hålla inne Back och tryck till på power knappen. Skriv ner de rader som står överst på skärmen och skriv in i tråden så kommer någon säker hjälpa dig.
Hej finns det någon rom till htc magic som fungerar bra och är minst lika rap som 1.6 som har sens? Finns det någon som vill guida mig via msn?
GyD 2.1.1 är riktigt snabb och stabil. Den förmodligen snabbaste Hero-rommen för 32a med 1.5 i botten är nog CursorSense men den kräver att du uppdaterar både SPL och Radio till senare versioner som de flesta andra Roms ännu inte stöder. Ett misstag med radio kan göra din telefon obrukbar, även om guiderna är rätt felsäkra. så satsa på GyD eller MyHero 2.0.5 eller CaSense.. Följ bara länken som flybob nämnde edit: 32A innefattar väl även Vodafone-brandade telefoner, rätta mig om jag har fel?
Jag har en telefon med följande data Jag har en htc magic med denna faktan Saphire PVT 32B SHIP S-ON G HBOOT-1.33.0004 (SAPP10000) CPLD-10 RADIO-2.22.19.261 Android 1.6
kan man köra efter https://swedroid.se/wiki/index.php/Flasha/Roota_HTC_Magic_(Windows) och den romen?