Tänkte att det kan vara bra att ha en tillbehörstråd till P20 också, nu när en del inklusive mig själv beställt den. Leverans om 2-3 veckor, vilket borde ge tid till att hitta lite schyssta tillbehör. Har hittar bra skal hos Phonelife.se men letar efter härdat glas att ha som skärmskydd. Just nu är det lite få tillbehör ute, men det bör komma fler under kommande veckor. Så posta alla tips på tillbehör till P20 nedanför.
Vad följer med i kartongen egentligen? Har inte kunnat hitta info om detta. Frugan beställde en P20 och leveranstiden ska vara cirka 1 vecka. Netonnet har ju fått in P20 i lager vad det verkar... Edit: Såg att det stod på Comviqs hemsida, under Teknisk Spec., vad som finns i kartongen. Men nu undrar man ju om det inte finns en sån adapter mellan USB-C och 3,5mm? Står inte det i alla fall, men ser ut som att inte all info syns i rutan på Comviqs hemsida.
Jag fick hem min P20 igår och det följer med en sån adapter. Tycker även det mjuka skalet som följer med är helt OK, funkar åtminstone tills det finns lite större utbud att välja på.
Jag beställde ett par skin från Xtremeskins.co.uk idag. Aldrig testat dem men eftersom dbrand och slickwraps inte fått tummen ur än så blev det så.
Ha Har haft ett skin från dem tidigare på min Mate 10 pro, var klockrent. Har beställt därifrån även denna gång till min p20 pro, tog ett genomskinligt gloss för att fortfarande kunna se den häftiga färgen
Jag gillar inte att använda skal på mina telefoner. Ett skin skyddar mot repor och skav. Dessutom får man (beroende på materialval) bättre grepp om telefonen.
Är hantverkare och vill undvika repor i största möjliga mån då jag är extremt pedant samtidigt som jag avskyr skal, därför är skin klockrent för mig.
Jag fick hem mina Xtremeskins idag. Jag är väldigt nöjd med passformen men hade önskat en lite mattare yta för bättre grepp om telefonen. Jag valde färgerna Matt Morpheus och Brushed Slate. Det senare verkar ha en lite greppigare textur.
Soft Brushed Cases For Huawei P20 Pro Lite Shockproof Phone Cover Soft Brushed Cases For Huawei P20 Pro Lite Shockproof Phone Cover for Huawei p20 lite p 20 pro back case silicone cover fundas-in Fitted Cases from Cellphones & Telecommunications on Aliexpress.com | Alibaba Group 20 kr [emoji16][emoji106]
Jag köper vanligtvis dbrand-skins och jag har fortfarande inte hittat nåt skin med bra grepp. Kanske är min hud det är fel på
Om du läser lite högre upp så ser du att jag inte gillar att ha skal på mina telefoner. Men tack ändå!
Jag råkade besvara fel inlägg; det var menat som svar till inlägget direkt före ditt [emoji16] Jag ska jobba på min träffsäkerhet [emoji3][emoji23]