Hej. Söker exakta mått på P40 Pro, inte hur stor självaste telefonen är, utan exakta mått på vart knapparna sitter och vart alla kameror sitter bak, samt vart högtalare och mikrofon är. Någon som kan hjälpa med de?
Här är dimensions and weight: HUAWEI P40 Pro 5G Smartphone Specifications| HUAWEI Global Men de exakta måtten för var kamera, knappar sitter osv framgår förstås inte där. Borde ju finnas någon "tillbehörstillverkarresurs" på Huaweis hemsida, för sådana saker. Kan du kanske dra iväg ett mail till dem?
Synd jag inte har med mig den till jobbet idag annars hade jag kunnat mäta upp den i våran koordinatmätmaskin
Jobbar ju med att mäta toleransen på detaljer ner till tusendelar av en millimeter. Skulle gå att mäta upp telefonen i programmet för rätt exakta mått [emoji6]
Nä skulle gjort det idag på lunchen men maskinen strulade tekniskt då tillfälligt så ska kika på det imorgon istället.
Blev tvungen att ta panikledigt från jobbet på fredag morgon. Men ska ta med luren till jobbet imorgon [emoji106]
Tyvärr. Hade en P30 Pro själv tidigare men inte nu längre. Angående mätningen... min kära far lämnade oss nu i helgen efter att ha varit sjuk i cancer en tid. Så är borta från jobbet till och med onsdag i alla fall.