Bytes: P7P 128gb mot S23U eller iPhone

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av apple95, 24 nov 2023.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. apple95

    apple95 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jun 2013
    Inlägg:
    395
    Mottagna gillanden:
    111
    Operatör:
    3
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    3
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro 256GB
    Har en Google Pixel 7 Pro 128gb inkl kartong, laddare. Köptes i Juni-23, skulle säga att den är i mycket fint skick förutom att det finns några kosmetiska skönhetsfel som har orsakats utav när man satt i laddkabeln med andra ord kommit emot ramen runt usb-c uttaget. Har ett skin från eazyskins som liknar marmor i vit färg som är vit i utseendet som jag har applicerat.

    Orginal kabeln är glapp tyvärr och har varit det från början när jag tog upp den från boxen, men jag köpte en usb-c kabel från Ikea 1.5m som jag har använt då och då annars laddar jag trådlöst.

    Gör en vild chansning och kollar om någon vill byta bort en S23U alternativt nyare iPhone 13 Pro Max eller 14 Pro Max. Mellanskillnaden kan vi komma överens om ifall det behövs antingen från mitt eller ditt håll så är öppen för förslag.

    Byte sker helst f2f då detta är min ända telefon. Finns i Kristinehamn, Värmland

    Vill gärna se vad som erbjuds först utan att bestämma att jag byter direkt utan det kommer vi överens om själva.

    Mvh Apple95
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.