På/av knapp som känns för "mjuk"...

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Matseponken, 26 juni 2010.

1. Matseponken

Matseponken Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!
    Är sedan igår en Desire ägare! Har kört iPhone 3G nu i snart 2år, så det var fasiken på tiden att uppgradera. Funderade på att vänta på iPhone 4, men var sugen på något helt nytt.
    Än så länge känns det kanon...! Senaste HTC'n jag hade var en TyTN II, har ju hänt en del sedan dess om man säger så! *ler*

I nuläget har jag egentligen bara en sak (liten) som jag tycker känns sådär.
    På och av knappen i ovankant på luren känns väldigt "lös" i tryckkänsligheten...inget distinkt klick när man trycker in den. Känns som att jag väldigt lätt kommer att komma åt den i fickan. Vet att man kan lösa detta med lite olika låsfunktioner, men undrar mer om den skall vara så lös? Har ju inte klämt på någon annan Desire innan. Vad säger ni andra...är era också rätt "lätt klickade"? iPhonen har en MYCKET distinktare knapp t ex.

Skall bli kul annars att grottarunt i detta forum...!

På återhörande!

//Mats

2. Mullvaden

Mullvaden Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jo min e rätt mjuk oxå.
    Men jag kör med patterncode lås. Så min telefon kan iaf inte ringa upp folk o sånt i fickan.