Tänkte tipsa om spelet Pandas VS Ninjas. Den första versionen dom släppe innehöll 14 banor (tror jag). Dom har nu släppt en uppdaterad version 1.1 som innehåller några uppdateringar. stora som små. Den stora är att dom ist för dom 14 föregående banorna har utökats till hela 100. fyra "världar" ist för 2.
grafiken har också förbättras.
När jag testade första versionen av spelet så upplevde jag en del problem med att "sikta"
Det var en hel del som påpekade detta till tillverkarna som i detta fall är XIMAD. Och XIMAD verkar ha lyssnat på sina kunder och har ändrat sättet att sikta. Ni som har testat förra versionen vet att man var tvungen att trycka på pandan och dra tillbaka pandan och samtidigt dra uppochner på skärmen för att ändra vinkel på hur dom små pandorna skulle skjutas iväg.
Ist för detta så har dom nu ändrat så att man ist bara trycker på pandan, drar tillbaka fingret lite tills man för önskad kraft (kraften visas med hjälp av röda pilar. Fullt med pilar=full kraft och tvärt om, ställa in vinkeln, sen är det bara att släppa. Vilket jag tycker funkar mycket bättre än förut.
Spelet är fortfarande gratis och går att ladda hem på market. Ni finner QR kod längst ner i inlägget.
Spelet funkar till alla android versioner
QR Kod
Så, hoppas ni uppskattar min lilla recension av den uppdaterade versionen av Pandas VS Ninjas
Happy gaming