[Panik!] Ångra "Rensa data" för kontakter?

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av -WR-, 8 nov 2010.

1. -WR-

-WR- Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    117

MINA ENHETER

Hej,

jag har dåligt med internminne i min Desire, så jag var inne i en tråd som skrev att man kan kolla vad som tar mycket plats. Där skrev någon att man kunde "rensa data" för kontakter om den där mycket plats.

Det gjorde jag, men då försvann ALLA kontakter! Holy fucking crap, vad gör jag nu? Jag måste ha tillbaks dem!

Tack på förhand.
    //WR

2. dt33

dt33 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    602

MINA ENHETER

Om du har rensat dom, så är det inget att göra åt och du får hoppas att du har syncat kontakterna mot google mail.
    Gå in i konto/synkning och synka tillbaks kontakter.
    Fast om du inte har synkat innan dina kontakter till google mail kontot så får du inte kontakterna tillbaks.
    Testa detta först.

3. -WR-

-WR- Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    117

MINA ENHETER

Ok. Jag fick en känsla av att det här skulle lösa sig eftersom jag var säker på att jag synkat kontakterna mot gmailen. Men det funkade inte, och jag minns nu att synken inte funkade då när jag prövade den gången.

Fan gör man nu...? Kan man inte få tillbaks det på nåt annat sätt?

4. dt33

dt33 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    602

MINA ENHETER

Logga in i gmail kontot via datorn, se om du har kontakter sparad där eller gjort nån backup nån annanstans, typ outlook/HTC Sync eller sparad i SIM kortet? Om du inte har gjort det så är det nog kört.
    Om du har rootat tel och gjort en nandroid backup, så är det bara köra in backupen igen. Fast tvivlar att du har rootat, då du har intern minen brist. Men värt att nämna.

Last edited: 8 nov 2010
  5. -WR-

-WR- Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    117

MINA ENHETER

Jag har två kontakter i min gmail, min egen och min sambos kompis morsa (!). Vilket überknas!