Säljes: Parti - Elektronik (Mer grejer nu + bild)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av chrippe7, 4 apr 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. chrippe7

    chrippe7 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    2 988
    Mottagna gillanden:
    1 182
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Tjena,

    Håller på att flytta och inser att jag har alldeles för mycket elektronik som bara ligger som varje grej för sig är värd för lite för att jag ska orka hålla på och sälja så känner att jag lägger ut en annons här på ett helt parti där man får köpa allt till ett väldigt förmånligt pris.

    Hämtning sker i Sundbyberg, senast 13e april men basically first come first served-principen gäller. För hela paketet vill jag ha 900:-, det kommer uppdateras med lite mer grejer och väl på plats kan det vara som så att lite extra saker medföljer.

    Jag garanterat inte någon funktion på något, försöker dock kommentera den funktionalitet som jag väl minns/kan testa snabbt.

    Vad som ingår(produkt - skick - eventuell defekt):
    LG G4 Leather - Helt OK - Dåligt batteri
    HTC 10 - Helt OK - Fungerar men finns ett område av skärmen som inte touchen svarar på, minns dock att jag använde telefonen i några dagar utan större bekymmer när min gick sönder förut.
    iPhone 5S Space Gray - Helt OK - Inga kända defekter men finns några pixlar som inte kan visa svart färg så tar man upp en svart bild är några pixlar kvar i den färgen den var innan bilden blev svart.
    Urban Ears Medis Mörkblå - Bra skick - Inga kända defekter
    Urban Ears Plattan Svart - Bra skick - Inga defekter
    2 st Sony Xperia Smart Tags(8 taggar totalt) - Oöppnad förpackning
    Samsung Galaxy Tab 3 8.0 - Ok skick, en luftbubbla i displayen och ett märke på baksidan - Dåligt batteri
    Chuwi Hi 10 - Bra skick - Har fungerat, såldes en gång på Tradera där köparen sa att den fastnade i en bootloop och skickade tillbaka den men jag fick den att fungera igen sen vid omstart. Bara legat sen dess.
    Pirhana PS VR Starter Pack - Ej använt, köpt som fyndvara på elgiganten
    Sony MDR-XB950BT - Använt skick - Fungerar, bra ljud men osäker på batteritiden då jag ej använt de själv.
    Chromecast Gen 1 - Använt skick - Halvdan WiFi-uppkoppling. Dock osäker på om det är att man numera har så mycket högre krav på elektronik eller om något strular. Fungerar om man har bra WiFi-täckning iallafall.
    Samsung Wireless Fast Charging Stand - Knappt använd - Inga defekter, endast trådlösa laddaren.
    iPhone 5 - Funktionabelt skick - Startar upp, vet inte så mycket mer än så

    Utöver ovan så har jag ett gäng universala fodral till surfplattor, några laddare, powerbanks, oanvända hörlurar i förpackning och ett gäng DVD-filmer en köpare får med.

    Provar att inleda med ovan och se om någon nappar. Har inte varit nere i källaren än och rotat i lådorna där så kommer tillkomma en del saker mer men börjar såhär och ser om man får någon som slår till och så får den bonus-saker när den väl hämtar sakerna.
     
    Last edited: 6 apr 2022
  2. chrippe7

    chrippe7 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    2 988
    Mottagna gillanden:
    1 182
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Här är en bild på det som just nu ingår + att några laddare medföljer som inte syns på bild. Allt detta för 900 :-
    IMG_20220406_083939.jpg
     
  3. Zirob

    Zirob Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 sept 2011
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    26
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S10, Xiaomi Mi 9

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S10, Xiaomi Mi 9
    ROM:
    -
    Synd att det endast var avhämtning och parti, plattorna och LGn vore ju intressanta annars. OM du inte får napp och ändrar dig och kan/vill skicka så är jag intresserad av åtminstone Chuwi Hi10, ev tab 3 och LG G4.

    Lycka till!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.