Pc companion kraschade under uppdatering

Discussion in 'Xperia X10 (2010)' started by Tenth, Jun 19, 2010.

1. Tenth

Tenth Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Härligt, nu är min X10 obrukbar! Jag startade en uppdatering på min X10 via Pc companion, då kraschar Pc companion under uppdateringen och nu kan jag inte starta min telefon. Får en gul triangel med ett utropstecken i.
    Någon annan som varit med om detta? Några förslag på lösning? Eller ända alternativet är att lämna in den? Suck!!!

2. Xperia

Xperia Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Har du testat att försöka uppdatera den igen annars tror jag att du får lov att lämmna in den.

3. Tenth

MINA ENHETER

Jag har testat att göra samma sak igen med X10 men den kan inte kommunicera med datorn. Pc companion är i läge "Ingen telefon ansluten" :( Så antar att jag måste lämna in den... härlig fredag, får nog bli en depp whisky på detta...

4. kanske

kanske Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

stackare, skulle inte klara mig en sek utan min x10.

5. Tenth

MINA ENHETER

En whisky är visst att rekommendera!!! :) Upptäckte att man kan köra "reparera" även när telefonen inte startar, trots att Pc companion talar om för mig att "Ingen telefon ansluten". Första försöket tog den sig förbi "Förbereder", "Hämtar" men fastnade på "installerar" med ett svart kryss. Men skam den som ger sig, nästa gång funkade det fin fint! :) Visst, alla mina applikationer och inställningar är borta. Men ska med glädje lägga till dom igen! :D
    Tack för era kommentarer.

6. Pzycic

Pzycic Senior Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy A52s
    Ett tips är att skippa PC Companion och istället hämta SonyEricsson Update service, det är mycket mer stabilt och hittar oftast uppdateringar som inte Companion gör.