Hej, tänkte be om lite speltips till PC då jag har haft svårt att hitta några som jag gillar. Till att börja med är jag inte speciellt förtjust i FPS-spel och jag gillar inte Assassin's Creed (längre). Jag har redan GTA IV + Expansions, Max Payne 3 och Battlefield 3. Jag vet, BF3 är ett FPS-spel, men köpte det billigt.
1+ på det, köpte det igår för 2.49€ på Steam. Sent from Cyanogenmod powered Xperia U using Tapatalk 2
Portal ( men även Portal 2 ) är ett riktigt bra spel! Dishonored (liknar Assasins creed lite, fast mycket bättre, fantastiska miljöer). Sedan måste jag rekommendera Hidden and Dangerous 2 också. Det är gammalt, och ett FPS, men det ärinte likt några av de moderna tråkiga CoD-kopiorna. Fantastisk singleplayer, där du får ett uppdrag och sedan får lösa det på det sätt du själv vill. Stora banor där du får förfytta dig fritt, vilket gör att det är lika mycket strategi som skicklighet att skjuta.
Tomb Raider, den nyaste. Måste vara en av de snyggaste och mest välpolerade spel jag spelat de senaste åren. För att inte tala om storyn och gameplay, woho. btw så har spelet fått toppbetyg av alla recenster
rekommenderar båda portal spelen, klarade visserligen båda snabbt men fan vad värda dom är ändå. fick precis hem bioshock 3, kan återkomma om någon vecka ifall det är värt!
Jag kan lätt rekommendera War Thunder (2'a VK Krigsflygs simulator spel) För att vara GRATIS är det extremt välgjort och sjuk grafik! Kan även säga Bioshock Infinite (Ser sjukt grymt ut!!) The Witcher 2 ser även Sjuukt ut men har ingen aning om det är bra story osv^^
Nya NFS är faktiskt jäkligt roligt! Fick det gratis av på grund av att Simcity 5 strulade till det lite men nu i efterhand skulle det faktiskt vart värt att köpa. Det är ett sådant spel jag lirar allt mellan fem minuter och en timme när jag vill döda lite tid. Tror dock det är ganska krävande för datorn med tanke på hur förbannat snyggt det är!
League of legend . helt sjukt bra spel, plus att de är gratis Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Nja, NFS har gjort sitt i min bok. Sen tycker jag också att racing-spel gör sig bättre på konsol. Har nämligen en PS3a också. Även om jag inte svarar på alla inlägg så uppskattar jag alla tips
Har du testat sista? Sitter själv och lirar med en PS3-kontroll på min dator så jag vet vad du menar med konsol och sådana spel som NFS :-) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Viss skillnad på spelen Undercover släpptes 2008. Fem år senare har spelen ändrats en bit. Kolla lite på Youtube! Gillar du Burnout-serien och action så finns en chans att du gillar det. Men kolla på lite reviews först. Jag fick som sagt mitt gratis.
Jag kan varken rekommendera nya NFS eller BioShock 3 NFS har förstörts något så otroligt sen de gjorde misstaget att låta Criterion utveckla dem. De borde hålla sig till vad de gör bäst, Burnout, istället för att Burnout-ifiera NFS-spelen. De är inte vad de än gång var, vad som gjorde de kul. Nu är det bara mindless racing och bygga upp poäng och rank. Det är bara inte kul längre. Modda bilar och göra de skitfina visuellt var ju halva nöjet. NFS HP 2010, The Run och Most Wanted 2013 faller så klart under detta. BioShock 3 kan jag heller inte rekommendera. Spelade det i 30 minuter och kände direkt att det inte var något att satsa på.
Kollade lite gameplay från Bioshock 3 och tyckte inte det såg så roligt ut. Däremot vekar det vara ett sjukt udda spel.