Pinsamma saker du gjort!

Discussion in 'Off Topic' started by dweebling, Jan 9, 2011.

1. dweebling

dweebling Senior Droid Medlem

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung S 20

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung S 20
    Platta:
    Samsung Tab S 10.5
    Jag har inte sett ngn pinsamhetstråd på swedroid... Älskar sådana trådar på forum så jag startar väl upp en.

Detta hände mig för två månader sedan.
    Jag & en kompis (vi är tjejer) vad på gymmet. Efter vi var klara går vi till omklädningsrummet och jag blev klar snabbare så jag sa att jag går och börjar snöra på mig kängorna eftersom de är så bökiga.
    Så jag sätter mig på bänken och börjar och pia kommer ut och sätter sig mittemot mig. Jag fortsätter snöra på kängorna..
    Hon är barfota och jäklar hur fötterna ser ut så jag säger till henne;
    "men fan pia så dina fötter ser ut"
    "tycker du" säger hon tillbaka.
    "Men JA du har ju jättelånga tånaglar, du måste klippa dem" fortsätter jag och hon säger tillbaka att jo hon ska fixa dem.
    "ja för de ser ju 10år äldre ut än vad du är, alltså seriöst de ser förjäkliga ut" avslutar jag.
    Tittar upp på henne och upptäcker att det är en helt främmande kvinna som sitter mittemot mit. Vi var ju ensamma när vi kom in i omklädningsrummet så jag tittade väl inte upp spec noga när "pia" kom och satte sig.

FY farao vad pinsamt. Kompisen kom precis dit och jag börjar garva hysteriskt och ber om ursäkt till damen och säger att vi brukar jäklas med varann. Att jag tog fel på person.
    Förklarar mellan skrattattackerna för kompisen vad som hänt och vi raglar ut skrattandes på parkeringen...