Avslutad: Pixel 2 XL Panda 4/64

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av flipp, 19 aug 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. flipp

flipp Android Expert Moderator

Mottagna gillanden:
    8 727
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Säljer en Pixel 2 XL i färgen panda (vit/svart). Kartong, UK-laddare och ett mörkgrått Fabric Case Cover ingår. Jag är tredje ägaren men har kvittot/orderbekräftelsen från första ägaren som köpt den på telefonshoppen (daterat 20 Februari 2018). Den har fungerat felfritt för mig och batteritiden är riktigt bra. Som jag förstår det går eventuella garantiärenden på imei-numret, men är inte hundra på om det stämmer.

Inspekterar man skicket hittar man en del repor på baksidan, skärmen är dock i mycket bra skick, en liten repa under skärmen har jag dock hittat. Kan finnas fler mikrorepor om man kollar i speciella vinklar och ljus. Köparen får vara beredd på detta. Bilder finns här: Pixel 2 XL Panda

Luren finns i centrala Umeå men kan skicka om köparen Swishar pengarna i förväg och står för frakten. Kolla min profilsida för referenser.

Startpris: 4700 kr eller bud där över. Låter annonsen ligga uppe några dagar men kan stänga den när som helst om jag får ett tillräckligt bra bud.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.