Avslutad: Pixel 7 Pro 12/256 Hazel

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av inact_046, 8 nov 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. inact_046

inact_046 Professional Droid Inaktiverad

Mottagna gillanden:
    7 100

MINA ENHETER

En Pixel 7 Pro 12/256 i färgen Hazel. På det stora hela nyskick då den haft skärmskydd från dag ett och skin på baksidan från dag 3. Har även haft skin över kameramodulen som därför är i nästan-nyskick (glas helt perfekt). Reserverar mig för mikrorepor på kameramodulens aluminiumdel och aluminiumsidorna då materialet Google valt är väldigt känsligt för just repor.

Skärmen är helt utan anmärkning med perfekt vitbalans även i vinkel, inga döda pixlar eller andra fel (skärmpedant). Inga glappande knappar. Inga vassa kanter.

Två skal ingår (ett genomskinligt Spigen och ett noname TPU svart).

Skins ingår också (en full uppsättning samt lite roliga accentfärger för kameramodul och baksidan ovanför kameramodulen).

Inköpt på Elgiganten. Kvitto ingår.

Hämtas i Uppsala/Stockholm eller skickas mot förskottsbetalning (köparen står för frakten). Levereras med skin på baksidan men ej skärmskydd (tog av för att inspektera skärmen efter repor). Telefonen kommer inte användas mer innan försäljning.

Fast pris: 9500.

Anmärkning: Eftersom jag tror på "nöjda kunder" så vill jag "varna" att Pixel 7 Pro haft problem med att samtal inte fungerar som det ska. Dels kan de kopplas ner några sekunder efter att du ringt upp någon/svarat på samtal. Ibland går det inte att ringa telefonen. Det finns även problem som gör att scroll inte fungerar perfekt. Båda dessa fel är med största sannolikhet mjukvaruproblem som kommer lösas i en framtida uppdatering. Samtalsproblemet kanske redan är löst, men jag stör mig så mycket på scrollproblemet att jag väljer att sälja telefonen innan jag kan bekräfta huruvida buggen med samtal är löst. Som köpare vill jag att du är medveten om ovanstående.

Last edited: 8 nov 2022
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.